بلیط ایروان :: اطلاعات جامع گردشگری و تهیه بلیط ارزان هواپیما

اطلاعات جامع گردشگری و تهیه بلیط ارزان هواپیما

خرید بلیط لحظه آخری هواپیما دیگر کار سختی نیست رزرو آنلاین بلیط لحظه آخری هواپیما در کوتاه ترین زمان ممکن

اطلاعات جامع گردشگری و تهیه بلیط ارزان هواپیما

خرید بلیط لحظه آخری هواپیما دیگر کار سختی نیست رزرو آنلاین بلیط لحظه آخری هواپیما در کوتاه ترین زمان ممکن

اطلاعات جامع گردشگری و تهیه بلیط ارزان هواپیما

شرکت سالواتراول تمامی اطلاعات قبل از سفر را برای شما ارائه می کند. از تهیه بلیط هواپیما و مکان های دیدنی شهر یا کشور مورد نظرتان تا رزرو هتل و بلیط برگشت. اگر قصد مسافرت دارید ابتدا اطلاعات خود را درباره قیمت بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر افزایش دهید تا بتوانید بهترین قیمت بلیط هواپیما را پیدا کنید. ما برای شما یک موتور جستجوگر بلیط هواپیما ایجاد نمودیم تا شما با وارد کردن مبدا و مقصد خود بتوانید ارزان ترین بلیط های رفت و برگشت لحظه آخری را بیابید.
با ما همراه باشید.

نویسندگان
  • ۰
  • ۰

بلیط ایروان


درباره ایروان


ایروان پایتخت جمهوری ارمنستان ، یکی از سه شهر بزرگ قفقاز جنوبی با جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر می باشد .این شهر دارای بزرگترین جامعه ارمنی در جهان است. در دوران اتحاد جماهیر شوروی، ایروان تحت بازسازی عظیمی جهت تبدیل شدن به یک شهر کامل نئوکلاسیک قرار گرفت . ایروان جواهر واقعی معماری اولیه اتحاد جماهیر شوروی است.


بسیاری از اماکن توریستی ایروان در مرکز جمع و جور این شهر واقع شده است در نتیجه یک گردشگر عادی احتیاجی به استفاده فراوان از وسایل حمل و نقل عمومی نخواهد داشت. افراد محلی مرکز شهر را کنتون یا کغاک می نامند. گرچه تاریخ ایروان به ۲۸۰۰ سال پیش باز می گردد ولی به علت وقوع جنگ های بزرگ امپراتوری های ایران و عثمانی و روسیه در این مکان و وقوع زلزله ویرانگر قرن۱۷ میلادی، آثار اندکی از آن دوران به یادگار مانده است. فرودگاه بین المللی زوارتنوتس، بزرگترین دروازه ورود به ارمنستان در ۱۴ کیلومتری مرکز ایروان قرار دارد.

زیارتگاه‌ها و اماکن مذهبی


صومعه گغارد
صومعه خور ویراپ
موزه‌ها
موزه قلعه اربونی
کرافت موزه(صنایع دستی)
گالری ملی ارمنستان
موزه هنر های معاصر کافسجیان
موزه نسل کشی

کاسکاد،ایروان
نقاط دیدنی ایروان
هزار پله ارمنستان(کاسکاد)
میدان جمهوری(هراپاراگ)
اپرای ایروان
معبد گارنی
دریاچه سوان
پارک ابی (بهتون پیشنهاد میکنم حتما پارک ابی رو برید البته اگه تو فصل گرم به ارمنستان سفر کرده باشید)
جاذبه‌های طبیعی
دریاچه سوان
زاخکازور(دره گلها)

صعود از پله های کاسکاد(یا بوسیله پله برقی)هنگام عصر و دیدن منظره فوق العاده از شهر و کوه آرارات سپس ادامه مسیر به سمت پارک پیروزی(ویکتوری) و سوار شدن چرخ و فلک. رفتن به پارک عشاق و تماشای نمایش زیبای دریاچه قو نیز از دیگر جاذبه های شهر ایروان می باشد.



 کارتریج hp  /  کارتریج اچ پی / خرید کارتریج  /  قیمت کارتریج  /  تعمیرات لپ تاپ  /   تعمیر لپ تاپ / بلیط هواپیما  /  بلیط چارتر