بلیط شهر آنتالیا :: اطلاعات جامع گردشگری و تهیه بلیط ارزان هواپیما

اطلاعات جامع گردشگری و تهیه بلیط ارزان هواپیما

خرید بلیط لحظه آخری هواپیما دیگر کار سختی نیست رزرو آنلاین بلیط لحظه آخری هواپیما در کوتاه ترین زمان ممکن

اطلاعات جامع گردشگری و تهیه بلیط ارزان هواپیما

خرید بلیط لحظه آخری هواپیما دیگر کار سختی نیست رزرو آنلاین بلیط لحظه آخری هواپیما در کوتاه ترین زمان ممکن

اطلاعات جامع گردشگری و تهیه بلیط ارزان هواپیما

شرکت سالواتراول تمامی اطلاعات قبل از سفر را برای شما ارائه می کند. از تهیه بلیط هواپیما و مکان های دیدنی شهر یا کشور مورد نظرتان تا رزرو هتل و بلیط برگشت. اگر قصد مسافرت دارید ابتدا اطلاعات خود را درباره قیمت بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر افزایش دهید تا بتوانید بهترین قیمت بلیط هواپیما را پیدا کنید. ما برای شما یک موتور جستجوگر بلیط هواپیما ایجاد نمودیم تا شما با وارد کردن مبدا و مقصد خود بتوانید ارزان ترین بلیط های رفت و برگشت لحظه آخری را بیابید.
با ما همراه باشید.

نویسندگان
  • ۰
  • ۰


در سایت سالواتراول می توانید لیست بلیط هواپیما برای آنتالیا را در دوره های 15 روزه مشاهده کنید، بعد از انتخاببلیط هواپیما برای آنتالیا، ارزان و مناسب در تاریخ مورد نظرتان، مشخصات خود را وارد نموده و از طریق درگاه اینترنتی خرید خود را انجام دهید، سپس بلیط هواپیما به مقصد آنتالیا صادر می شود، در فرودگاه و برای سوار شدن به هواپیما نیازی به بلیط کاغذی و چاپ بلیط ندارید.


هنگام سوار شدن به هواپیما به مقصد آنتالیا کافیست تا عکس بلیط را نشان مامور کنترل فرودگاه دهید و کارت پرواز سوار شدن به هواپیما را دریافت نمایید. هنگام خرید بلیط هواپیمای آنتالیا فقط در انتخاب ماه و تاریخ انتخاب کنید، نمودار ما بهترین زمان برای پرواز به آنتالیا را نشان می دهد. با امکاناتی که سایت سالواتراول برای شما در نظر گرفته است، شما می توانید بهترین و ارزانترین بلیط هواپیما برای آنتالیا را خریداری کنید.


لطفا کامل دقت فرمایید، تمامی بلیط های چارتری به مقصد آنتالیا غیر قابل استرداد هستند. اطلاعات بیشتر در مورد پرواز به مقصد آنتالیا وسایر شهرهای ترکیه و بهترین بلیط چارتر و ارزان را از سایت سالواتروال بخواهید.

www.stkt.ir

بررسی ابعاد مختلف شهر آنتالیا


نام مرکز استان آنتالیا و از شهرهای مهم و توریستی در جنوب کشور ترکیه است. آنتالیا که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می‌گردد دارای جاذبه‌ های فراوان می‌باشد. در آنتالیا بلوار های زیبا با درختان نخل و لنگر گاه‌ ها خود نمائی می‌کند.


در آنتالیا و در بخش قدیمی و تماشائی آن منطقه قلعه ‌ایچی (درون قلعه) قرار دارد. بافت خاص منطقه که شامل خیابان های کم عرض و پیچ در پیچ بوده به همراه خانه‌ های قدیمی که توسط دیوار های قدیمی محصور شده، بسیار جلب توجه می‌کند. در ۲۰۱۰ جمعیت این شهر یک میلون نفر برآورد شده‌ است.

معماری تاریخی آنتالیا

معماری شهر آنتالیا برگرفته از معماری یونان باستان و امپراتوری رم در سده دوم و سوم و پس از آن معماری اسلامی می‌باشد که در زیر به مواردی از بنا های تاریخی آن اشاره می‌کنیم.

مسجد ییولی مناره آنتالیا

این مناره‌ی 38 متری و شیار دار که سمبل شهر آنتالیا است به سبک معماری سنتی ترک‌ ها بخشی از کولیه یا مجموعه مسجد است. مسجد ییولی مناره که به مسجد علاء الدین نیز شهرت دارد بین سال‌های 1219 الی 1236 به دستور علاء الدین کی قباد، سلطان سلجوقی بنا شد و از نمونه‌ های بارز معماری سلجوقی است. مجموعه‌ مسجد شامل مدرسه و درویش‌ خانه است و در حال حاضر به مرکزی آموزشی تبدیل شده است.

دروازه‌ هادریان آنتالیا

شاید برجسته ‌ترین اثر تاریخی شهر آنتالیا دروازه‌ هادریان باشد که به اوچ کاپلار(سه در) نیز شهرت دارد. این دروازه بخشی از دیوار باستانی است که در گذشته گرداگرد آنتالیای قدیم کشیده شده و به افتخار بازدید هادریانوس، امپراتور روم از آن شهر در سال 130 بعد از میلاد بنا شد.

آسپندوس آنتالیا

شهر باستانی آسپندوس در 40 کیلومتری آنتالیا قرار دارد و آمفی ‌تئاتر روباز آن یکی از معدود بناهایی است که از قرن دوم میلادی سالم مانده و بنای اصلی خود را حفظ کرده است. آمفی تئاتر آسپندوس گنجایش 15000 نفر را دارد و امروزه میزبان جشنواره‌ های بین المللی است.

پرگا آنتالیا

ستون‌های پابرجا و تالارهای بزرگ هنوز از شکوه آن دوران برای گردشگران می‌گویند. شهر تاریخی پرگا پرگا در جنوب‌ غربی ترکیه و 18 کیلومتری آنتالیا قرار دارد. تاریخ این شهر به اوایل قرن برنز بر می گردد. مجسمه‌ ها و ستون‌ های قدیمی یادگاری از دوران روم باستان است و حضور مجسمه‌ های زن مانند پلاتینا مگنا حاکی از فعالیت زنان در امور شهرداری آن دوران است.

پرگا زمانی پایتخت پامفیلیا بوده که ابتدا تحت فرمانروایی یونانی‌ ها و سپس رومی‌ها به اوج خود رسید. خانه‌ ریاضیدان معروف، آپولونیوس، حمام‌های رومی، دروازه‌ی یونانی و اکروپلیس ( دژ یونانی) از جمله جاذبه‌ های آنتالیا هستند که توجه شما را جلب می‌کنند.

جغرافیای آنتالیا

آنتالیا در منطقه مدیترانه و در غرب ترکیه واقع شده‌است. این شهر از سمت شمال با شهر بوردور، از جنوب به دریای مدیترانه، از شرق به شهر سریک، از غرب به شهر کورکوتلی و از جنوب غرب به شهر کمر احاطه شده‌است. تنها رودخانه این منطقه رود آکسو می‌باشد که در انتها به آبشار دودن ختم می‌شود.

آب و هوای آنتالیا

آب و هوای آنتالیا به طور کلی مدیترانه‌ ای بوده که در فصل تابستان گرم و خشک و در زمستان معتدل و بارانی می‌ باشد. به عبارت دیگر در فصل زمستان امواج هوای گرم از سوی دریا به طرف ساحل در چرخش بوده و مانع از برودت و سرمای زیاد می‌گردد. میانگین دما در تابستان بین ۳۰ تا ۳۵ درجه‌ است. در زمستان ماه ژانویه دمای هوا بطور متوسط بین ۹ تا ۱۵ درجه می‌باشد و از نظر هواشناسی تا اکنون برف و یخبندان در این شهر بندرت دیده شده‌است.

بطور متوسط رطوبت سالانه در آنتالیا ۶۴٪ است. آنتالیا منطقه ‌ای ساحلی می‌باشد که دارای تابستان‌ های گرم و طولانی بوده و حتی نوشته اذعان شده که در زمستان در ماه های ژانویه و دسامبر بارندگی بسیار نادر بوده و باران‌ های سیل آسا بیشتر در فصل پاییز دیده شده‌است. بطور متوسط در سال ۳۰۰ روز آفتابی و ۴۰ تا ۵۰ روز بارانی بوده و میانگین دمای سالیانه حدود ۱۸٫۷ درجه سانتیگراد است.

http://stkt.ir/NewsDetails-10456.html



 کارتریج hp  /  کارتریج اچ پی / خرید کارتریج  /  قیمت کارتریج  /  تعمیرات لپ تاپ  /   تعمیر لپ تاپ / بلیط هواپیما  /  بلیط چارتر